Tak pracuje Ośrodek Pomocy Społecznej
Priorytetem w obecnym funkcjonowaniu Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogardzie są sprawy dotyczące sytuacji zagrożenia zdrowia i życia. Inne nowe zgłoszenia zostaną podjęte w miarę możliwości, zgodnie z aktualną sytuacją epidemiologiczną.
Zasiłki wypłacane są w sposób planowy
Kasa w siedzibie OPS przy ul. 3 Maja 6 jest czynna:
* poniedziałek – piątku: godz. 7.45 – 12.00
Przy odbiorze pieniędzy w kasie obowiązują szczególne zasady bezpieczeństwa: osoby są wpuszczane pojedynczo, pozostali oczekują na zewnątrz budynku, w bezpiecznych odległościach od siebie.
W Ośrodku uruchomiony jest dyżur telefoniczny z myślą o osobach poszukujących wsparcia w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia. Do OPS należy zgłaszać się telefonicznie, zgodnie z rejonizacją.
Dyżur pod telefonem pełniony jest:
telefon interwencyjny
(od 15:30 do 19:00)
606 539 844
Bezpośredni kontakt telefoniczny do Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogardzie
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
91 39 26 290; 91 29 26 289; 91 39 26 254; 91 39 26 249.
Jak odebrać świadczenia?
W związku z koniecznością minimalizacji zagrożeń związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i zaleceniami maksymalnego ograniczania kontaktu zalecane są wypłaty drogą elektroniczną, w formie przelewu. Aby odebrać świadczenia należy wskazać numer rachunku bankowego . Wszystkie dane będą weryfikowane w celu zabezpieczenia wypłat.
Numer konta wraz z danymi osobowymi – PESEL, adres, dane właściciela konta oraz informacje o tym, jakie świadczenia są pobierane i na kogo - trzeba zgłosić telefonicznie pod nr.:
91 39 26 251 oraz 91 39 20 200
lub mailowo na adres: ops@nowogard.pl.
Zastępca Dyrektora
Marzena Olechowska-Jurczak